Koczis
Moderator - Forumowa Legenda :)
    
Warszawa
RN65 i RN01
Liczba postów: 10,687
Dołączył: May 2011
Reputacja:
58
|
Porównanie R1
(2012-12-19, 01:35 PM)kawasakizx9r napisał(a): (2012-12-19, 12:35 PM)Koczis napisał(a): Jeździłem zarówno RN09, RN12, RN19 i RN22 i powiem szczerze, że wolę RN19 z całej tej czwórki. I żebyś nie wiem co napisał nie przekonasz mnie do zmiany zdania 
Ok ale chodzi o wyglad czy o to jak sie prowadzi i jaka ma moc w wersji seryjnej?
Zarówno wygląd jak i moc. Tyle, że nie moc w KM, tylko odczucia podczas jazdy. Sorry, ale jak ktoś jeździ głównie po mieście i czasem krótka traska to nie widzę/czuję różnicy w mocy itp. Oba modele mają poniżej 3s do 100km/h, a czy rn22 rozpędzi się o 0,02s szybciej to co? I tak tego nie odczujesz.
RN22 lepiej ciągnie z dołu? Śmieszne. Gdyby tak było i różnica byłaby zauważalna to różnica w czasie przyspieszeń byłaby widoczna, a nie jest. Nie mówię, że nie ma, ale te ułamki sek. to są nie do wychwycenia.
Ogólnie 1000ccm jak ma te 170KM (katalogowo) to na ulicy nie ma różnicy
czy będzie + czy - 10KM i tak tego nie widać w liczbach i dla zwykłego zjadacza chleba są nie do wyczucia.
Posty przerzuciłem do odpowiedniego wątku, bo tamten dotyczył czaszy RN22, a nie dyskusji nt. RN19 vs. RN22
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999
Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-19, 08:23 PM przez Koczis.)
|
|
2012-12-19, 08:18 PM |
|
droppoll
Banned
Liczba postów: 27
Dołączył: May 2014
|
RE: Porównanie R1.
Witam. Chce trochę odkopać temat bo przymierzam się do zakupu rn19 lub rn22 jednak mam wątpliwości odnośnie dynamiki rn22 jeździłem rn19 i jest petarda, rn22 tez jeździłem ale z zablokowanym ECU i na moje oko górna partia obrotów znacznie słabsza od rn19. Proszę o opinie kogoś kto ma porównanie rn19 i rn22 odblokowane ECU jeśli chodzi o osiągi i dynamike głównie górnej partii obrotów.
|
|
2015-10-12, 10:10 AM |
|
A.S.
HULK
    
śląsk
K8 + K63 2021
Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
22
|
RE: Porównanie R1.
Ale warto jest porównać sprint do 200 km/h ....
Z tego co wiem to RN19 owszem zaczyna być żwawa od 10.000 obr. no ale do 7-8 tysięcy to R6 .. więc stąd taki efekt wyrywania przy końcu skali bo wcześniej czekamy na BUMM .. Może w RN22 moto wyrywa cały czas i w miejscu gdzie spodziewacie się jebnięcia ona po prostu przyspiesza stale ?? NIE WIEM  PYTAM ....
W ZX-10 po kilku modyfikacjach motocykl rwie od 2500 obr coraz mocniej i coraz mocniej .. wydaje się że przyspieszeniu nie ma końca .. a kiedy zredukuję przed winklem z 4 na 3 i po winklu odkręcam w okolicach 9-10 tysięcy to łokcie chce powyrywać i rwie aż się przestraszyć można .. no ale to dokładnie uczucie miałem na RN22 jak odkręciłem lekko przy 3000 ... uciekała spod tyłka .. czyli co ? Przy palowaniu przy końcu skali zaczyna coraz mniej rwać ? Kolega pisał gdzieś w temacie ECU >> przedni zębatka -1 ząb i 830 zł w kieszeni a moto narowisty byk nawet na zblokowanym kompie ..
Swoją drogą ciekawi mnie skąd taka straszna rozbieżność w ocenie mocy RN22 .. Mam w Czewie kolegę ( był chyba tutaj ) znam gościa .. wiem jak lata i co potrafi i pytałem go jaka jest różnica .. powiedział ŻE POWALAJĄCA między ECU z blokadami a bez .. Może trafiają się moto z Francji dodatkowo zblokowane czy jak ? Moja z Niemiec ( potwierdził ASO ) i motocykl rwie dość ostro ... ciekawa sprawa  ...
|
|
2015-11-19, 09:46 PM |
|
Koczis
Moderator - Forumowa Legenda :)
    
Warszawa
RN65 i RN01
Liczba postów: 10,687
Dołączył: May 2011
Reputacja:
58
|
RE: Porównanie R1.
(2015-11-19, 09:27 PM)mkre555 napisał(a): I ja odkopuje. Najbardziej zalezy mi na zdaniu koczisa bo jestesmy podobnego wzrostu. Ja sprzedalem rn12 a planuje rn19. Moc podobna, design wg mnie na korzysc19. ale jak wrazenia z19 chodzi o pozycje i wysokosc siedz. bo rn12 byla dla mnie jak dobrze skrojony garniak. A teraz czlowiek mysli czy warto bylo sprzedawac.
Musze przyznać, że pozycja jest podobna, aczkolwiek RN19 jest ciut szersza w zbiorniku, co powoduje ciut większe oddalenie pięt od drogi, ale tragedii nie ma, jak to maiłem miejsce w RN32, gdzie ledwo nogami do ziemi dostawałem.
Miałem wrażenie, że RN19 jest większa, tj. dłuższa i cięższa od rn12, ale może to właśnie przez tą wąską "talię" RN12.
Na plus w rn19 są ciut wyżej umiejscowione manetki, nie leży się aż tak bardzo.
Ugięcie kolan przy wzroście wyrośniętego Japończyka, tzn. 170cm widać że jest ok i nie będzie to męczyć.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999
Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos
|
|
2015-11-19, 10:24 PM |
|
Koczis
Moderator - Forumowa Legenda :)
    
Warszawa
RN65 i RN01
Liczba postów: 10,687
Dołączył: May 2011
Reputacja:
58
|
RE: Porównanie R1.
Pytanie do ludzi posiadających kiedyś RN12/19, a obecnie RN22.
Czy też tak macie, że na rn12/19 jeździliście na 6 biegu z prędkością "X", a jeżdżąc RN22 jeździcie na 4 lub 5 biegu mając tą samą prędkość "X"???
Pytam, bo ja zawsze na rn12 jeździłem na 6 biegu po mieście, a na obecnej RN22 ciągle mam 4 lub max 5 bieg hehehehe 6 zapinam praktycznie tylko na trasie
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999
Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos
|
|
2016-05-14, 06:37 PM |
|