remont silnika w motocyklach klasy sport
Autor Wiadomość
Mawers Totem Offline
Banned




Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
#7
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport
Co to znaczy "dorabiać panewki"? I czemu dobierali panewkę samochodową skoro w aso Yamahy można dobrać? Mam w garage graty z rn12 i chyba się pokuszę, żeby to złożyć. Trzeba będzie tylko testera co ma rn12, bo ja mam rn19 a z silnikami do nich jest straszny kibel. Do rn12 mam ze dwa z przyłapaną paneweczką Red_icon_cheesygrin Jeżeli panewki jeszcze nie obróciło, nie rozumiem jaki może być problem gdy wał nie ma rysy zostanie przemierzony i dobierze się po prostu nadwymiar. Gorszy temat to szlif wału, bo tu zastanawiam się jaka może być głębokość utwardzenie. Z tego co wiem producent nie przewiduje szlifowanie wału w super sporcie. Może po prostu w pewnym momencie przy przebiegu rzędu 50.000 km należy zdemontować wał póki nie jest uszkodzony i złożyć na nowych panewkach?
2015-10-18, 10:18 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport - przez BaCa - 2015-10-18, 07:29 PM
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport - przez Blue - 2015-10-18, 07:59 PM
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport - przez Mawers Totem - 2015-10-18, 10:18 PM
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport - przez Blue - 2015-10-19, 06:02 AM
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport - przez Blue - 2015-10-20, 06:35 AM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->