(2016-02-29, 06:04 PM)griosek napisał(a): Ciężko będziesz miał udowodnić swoje racje, znam podobnych kilka przypadków i nigdy nikt nie wygrał. na pewno płyta główna jest do wymiany? zero kontaktu z telefonem, czy próbuje się włączyć i resetuje się? może da się zrootować androida i wgrać nowego lub np. cyanogenmoda
Z serwisu przyszło pismo, że płyta główna. Telefon po odebraniu z serwisu normalnie się uruchomił i działał (1 godzina). Myśleliśmy, że może będzie ok i przy próbie instalacji jakiejś aplikacji (czyli tak jakby pod obciążeniem) znowu zaczął się wyłączać. Co więcej, nadmiernie się grzeje. W chwili obecnej uruchamia się, nie dochodzi do poziomu pulpitu tylko na czarnym tle pokazuje się "Aktualizacja oprogramowania...." i po chwili się zawiesza. Żeby wyłączyć trzeba wyjąć baterię.
Cytat:jezeli tel reaguje, tzn wlacza sie i chociazby sie logo samsunga pojawi, temat do odratowania, na gwarancje nie masz co liczyc z taka diagnoza servisu
jw.
Cytat:Lepiej było oddać bezpośrednio do samsunga jak do play. Nigdy nie oddaje do operatora a miałem kilka przypadków z tel. W tej sytuacji próbuj sie odwoływać i uzasadnij tym wlasnie co napisałeś.
Samsung nie ma serwisu. Pracują dla niego np. Regeneris i jakieś jeszcze (m.in. ten, w którym był nasz telefon). Przed oddaniem nie sądziłem, że taka chora akcja będzie. Odwołaliśmy się. Powiedzieli, że nie zmienią stanowiska w tej sprawie.
Cytat:Kolego a powiedz.... nie bawiłeś się przypadkiem w Root'a tzn. nie sciągałeś programu do tego - bo myślę że właśnie go zrobiłeś i nabiło Ci "flage" -a knox właśnie tak reaguje restartami, a potem nowa aktualizacja uwaliła Ci tel. na amen.Teoretycznie można to ratować ale trzeba się pobawić ...
PS. Roota można robić ale tam gdzie nie było jeszcze knoxa(starszy android -na nowym trzeba wiedzieć jak) a tam gdzie już jest to trzeba czaic bazę co i jak żeby flaga nie została nabita...
Telefon jest mojej żony. Nie bawimy się w rzeczy typu rootowanie dlatego jestem pewien, że my tego nie zrobiliśmy.
Cytat:Myślę że teraz to już pozostaje Ci próba wgrania nowego softu samemu, bo z gwarancja będzie lipa.Moźesz to spróbować zrobić wprowadzając tel. w tryb "boot" i uprzednim naładowaniu na maxa baterii , - jest dużo poradników jak podmienić soft. Wejdź na stronkę : sammobile, zarejestruj się , znajdź swój tel. ściągnij odpowiednie firmware. Jak będziesz chciał to pomogę Ci zrobić resztę już na prv.
Na początku spróbuje porozmawiać z rzecznikiem praw klienta. Jeśli stwierdzimy, że nie ma szans to jak najbardziej chętnie skorzystam z pomocy. Dzięki z góry.
Cytat:Podejrzewam że był w serwisie samsunga i skoro oni stwierdzili że była ingerencja to już lipa, nie trzeba podłączać do kompa żeby coś takiego zrobić, teraz najlepiej będzie wysłać tel do Robota może on coś pomoże
albo do gościa co zajmuje się takimi rzeczami.
Niestety:/ jedyna możliwość, że to się "samo" zrobiło to tylko przez jakąś aplikację. Bo jak inaczej zwykły użytkownik nie kombinujący w Rooty itd może to zrobić? Zaznaczam, że na tel. nie było żadnych "dziwnych" aplikacji, tylko standardowe typu Gmail, fb, google itd. Wszystko pobrane ze sklepu Play.
Cytat:Najprawdopodobniej to uwaliło telefon. Telefon przy aktualizacjach resetuje się ok. 2-3razy. I zawsze należy robić aktualizacje z dość dobrze naładowaną baterią, aby uniknąc niekontrolowanych restartów wyłączeń bo telefon później sam sobie nie poradzi żeby ciągnąć aktualizacje dalej.
Telefon był naładowany. Mam taki sam telefon i wszystko przebiegło bez najmniejszego problemu.
Zastanawia mnie jedna rzecz.... czy jest możliwość sprawdzenia daty kiedy flaga została nabita?
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i wskazówki..