wymiana oleju w amortyzatorze skretu na gęstszy
Autor Wiadomość
Artur86 Offline
Użytkownik
***

Brańsk
Kawa ZX10R '09

Liczba postów: 366
Dołączył: Oct 2014
Reputacja: 3
#13
RE: wymiana oleju w amortyzatorze skretu na gęstszy
Zobaczysz że znaczenie ma... pierwsza sprawa o wywali uszczelniacze jak po dobrych dziurach ponaginasz... druga sprawa to to że chyba siłownie chcesz z kierownicy zrobić... to ma luzniutko skręcać tak jak byś żadnego amora nie mial, a tłumić ma jak następuję siła , która chce szybko pomiotać kierą... Pod ręką na kierownicy prawie nie powinno się czuć amora.
Nie mogę sobie wyobrazić jaki ciężar musisz mieć na tej kierownicy Red_icon_cheesygrin przecież po 20 minutach na torze przez tydzień jednej pompki nie zrobisz Red_icon_wink
aha i nie bierz pod uwagę AS bo on to w ohlinsie robil... a w ohlinsie w iglicy są 3 dodatkowe dziurki przez, które przelewa się swobodnie olej bez względu na dokręcenie regulacji (plus sama dość duża regulacja...)
ale spoko daj znać jak się na takim amorze jeżdzi i jak szybko moto do winkla się kładzie no i jak się go przekłada ze strony na stronę... no i ogólnie o prowadzeniu się podziel. Ciekawy jestem co to wyszło...
Chronologicznie: 

RN01, RN12, ZX10r'09, RN20, ZX10R'09, RN01, Tracer 9GT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-04-17, 10:08 PM przez Artur86.)
2016-04-17, 10:02 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: wymiana oleju w amortyzatorze skretu na gęstszy - przez Artur86 - 2016-04-17, 10:02 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->