Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
Autor Wiadomość
Albin Offline
Młody
**

TSK
RN23

Liczba postów: 50
Dołączył: Mar 2016
Reputacja: 1
#5
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
No wlasnie nie rozumiem.
Kwestia śrub nr 1 , są to śruby jak sie domyślam od (powietrza ? ) na kazdej z przepustnic. I pokazane jest na rysunku ze nimi sie to robi.Tak naprawdę uchylenie przepustnic to zupelnie 3 inne sruby ktore laczą ze sobą 1-2 ; 3-4 oraz 12-34 . Czyżby na tym rysunku byl blad ? Nie sądze.
Nastepna rzecz to sruby powietrza. Jest opisane żeby wkręcić 3/4 obrotu. A nie powinno sie ich wkręcić na maxa i wykręcic 3/4 obr. ? Mam drugi komplet przepustnic z wtryskami i są wykręcone wszystkie o 1 caly obrót.

W serwisówce jest jescza jedna ważna kwestia :

"Do not use the throttle valve adjusting screws to adjust the throttle body synchronization"
O który zawór chodzi ? Czyżby chodzilo o zaworki dławiące na zegarach ?
 


Vacuum pressure at engine idling speed
25.3 kPa (190 mmHg, 7.48 inHg)

@srubar1
Pisałem Ci PW na innym forum że nie ma problemu. Wal jak w dym.
Mam Carbtune.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-04-25, 08:56 PM przez Albin.)
2016-04-25, 08:20 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09 - przez Albin - 2016-04-25, 07:57 PM
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09 - przez Albin - 2016-04-25, 08:20 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->