A szukałeś na forum? Częsta awaria
MALIKOWY dawno temu napisał
(co prawda do 19 ale to to samo):
"po 1 - sprawdź te błędy w kompie, jak nic nie ma to git
na pozycji D62, powinieneś mieć 0 jeśli jest więcej przejdź do pozycji D61 i poczekaj to zaczną się same numery zmieniać, zapisuj je bo to numery błędów, będą się wyświetlać w kółko więc nie martw się że nie zdążyłeś
po 2 - sprawdź działanie TPS jak już będziesz w kompie
na pozycji D01, masz wyświetlony numer np. 20 po otwarciu przepustnicy na maxa (powinno wyświetlić 99 za każdym razem) i puszczeniu wartość się zmieni i wróci spowrotem do tego numeru 20, jeśli nie to walnięty TPS
przykład walniętego TPS rn19
http://www.youtube.com/watch?v=EizOgrU1kTE"
Numery nie muszą być jak tutaj, ważne aby były stałe. Sprawdz jeszcze czujnik przy klamce sprzęgła.