A.S.
HULK
    
śląsk
K8 + K63 2021
Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
22
|
RE: RN22 Drgania między 2000-2600obr/min
Nie będe komentował tych dziur w silniku bo szkoda ruchów palcami ..
Ja pisze o tym że są na tym Świecie motocykle ( co do was nie dociera widzę ) w których jak się zjebie regulator napięcia to święto jest ... Jak padnie cewka w alternatorze to się to przewija i nakurwia dalej .. a nie - napinacze, sprzęgła czy kosze czy te zabieraki pękające, wiązki, pompy paliwa, uszczelki pod głowicą, rotory pompy oleju itd.. SAME POWAŻNE ( kosztowne ) wady i niedoróbki !!!
Co innego jest kiedy motocykl jest zniszczony, zajechany ma 100.000 km i kompresja czy tam inne podzespoły dokańczają swojego żywota bo ktoś im mocno pomógł swoim debilizmem a co innego kiedy moto się samo z siebie rozpada bo jest w nim np. koło w alternatorze od którego ODPADAJĄ magnesy  ..
Ale może inaczej >> macie te swoje perełki i damy po 15.000 km przejechane .. kosz naparza że aż wstyd .. Kupujecie NOWY kosz .. i teraz pytanie za ile kilometrów zacznie znowu hałasować ??
Do tego zmierzam a nie hejtowania R1 - bo mi zwisa czy to R1 cz R150 - byle było dobrze zrobione ..
|
|
2017-07-28, 10:07 AM |
|