Yamalube 10w-40 vs. Liqui Moly 10w-50 Street Race
Autor Wiadomość
simon68 Offline
Administrator
*******

Oświęcim
RN22,SX450,dzik

Liczba postów: 2,664
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 9
#12
RE: Yamalube 10w-40 vs. Liqui Moly 10w-50 Street Race
(2018-03-19, 10:43 PM)Koczis napisał(a): Szymon, a czy gęstszy olej nie będzie gorzej przepływał przez kanaliki olejowe i sama pompa będzie miała ciężej?

właśnie w temperaturze to już nie podają gęstości tylko lepkość, sama gęstość pomiędzy nimi przy 100 stopniach to minimalne różnice, procentowo któreś miejsce po przecinku, bez wpływu na obciążenie płynięcia, a film grubszy trudniejszy do zerwania, dodam jeszcze że jak silnik mocno dostaje po tyłku to na SAE 40 szybciej sprzęgło zacznie ślizgać niż przy SAE50

aaaaa
dodam tyle że kumple w crossach co się mnie posłuchali przeszli na 10w50 i widzą mega różnice na pracy silnika i sprzęgła....
Kuba co do start stop, to chodzi o wychłodzenie oleju i jego spłynięcie do miski, zimny start,
a prawda taka że zarżniesz maszynę szybciej jak ją przegrzejesz stojąc w korku bo potracisz film smarujący i poleci metal na metal...10w40 to dla dostawcy pizzy na skuterze  się nadaje...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-03-19, 10:48 PM przez simon68.)
2018-03-19, 10:45 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: Yamalube 10w-40 vs. Liqui Moly 10w-50 Street Race - przez simon68 - 2018-03-19, 10:45 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->