byś mioł chopie bliżej do oświęcimia to bymy ogarneli w 5 minut... chwila przerwy na kawe w robocie, już paczom po manualu na kolory kabelków...
to tak
6 akumulator
8 przekaźnik
9 rozrusznik
czerwony kabel idzie z aku od razu (na górną część przekaźnika na schemacie) i tam powinieneś mieć zawsze 12V z aku
jak przekaźnik chwyci to powinno pojawić się 12V na tym czarnym co idzie na 9 czyli rozrusznik ( w dół na schemacie)
cewka przekaźnika jest zasilana tym czerwono białym i niebiesko białym czyli tam powinno przyjść 12V w chwili jak zapodasz guzikiem że chcesz odpalić ( na schemacie prawa strona obok 8)
czyli gruby czerwony jeden kabel z miernika do niego drugi do minusa aku i masz mieć 12V
tak samo z czarnym jeden kabel z miernika na niego drugi na minus aku, i jak nie będzie 12V
to w tedy
jeden kabel z miernika na czerwono biały drugi na niebiesko biały i jak zapodasz guzik to tam masz mieć 12V
i pisz co ci wyszło będziemy decydować dalej, jak co pisz PW