(2019-07-26, 05:59 PM)Demo01 napisał(a): Hejka, wiem wiem one tak mają
chociaż od dłuższego czasu kombinuje jak sprawić żeby odpalała od szczału, choć dłuższym kręcenie też bym nie pogardził, chodzi o to że mam strasznie ciężkie to odpalanie, bateria nowa. Choć stara jeszcze była dobra to postanowiłem wymienić, no i gdy kręcę na zimnym, to powoli zakręci raz jak by coś zastygało i wywala mi cały prąd z baterii, zegary gasną, zadnego cykania i im dłużej trzymam tym więcej prądu ucieknie z baterii,... Chociaż zaraz po zgaszeniu przy 105 c inaczej się zachowuje dziś to zauważyłem,
https://youtu.be/Prtwu3eXegY
A jeśli chodzi o zimny start to rano bez prostownika nie mam szans odpalić, ostatnio meczylem ponad 30 min żeby coś zaczęło kręcić chociaż, i dodam też to że muszę dodać trochę gazu bo inaczej nie ma szans xd ja jeszcze się wgłębie w temat póki co zaczynam sekcje, chociaż 2 tysiące temu było wszystko sprawdzane zawory tps itd... Narazie to tyle
... w tym wypadku(i w sumie... chyba 70% reszty przypadków też) jest tylko jedna odpowiedź.... Rozrusznik - niestety dłuższe męczenie maszyny z takimi objawami niesie za sobą więcej uszkodzeń(w normalnym przypadku - czytaj.szybko zdjagnozowanym masz duże szanse że stary rozrusznik naprawisz swoimi siłami , w drugim niestety będzie do wymiany !) , jak rozkręcisz to będziesz już widział.
(uprzedzę następne pytanie ...hehe...zaolejony w środku - cofa się w nim zimering - trzeba umyć i pooglądać co i jak , przypalony wirnik - czarne zwoje wystarczy tylko trochę , oraz często od takich akcji odklejają się te magnesy na stojanie(obudowie) i schodzą razem(temperatura) - wtedy też kręci jakby Aku miało pojemność 1Ah - czym dłużej tym słabiej, wszystko na zegarach gaśnie [emoji2])
Odnośnie filmiku przyczyn może być już kilka :
1.zbyt niskie napięcie akumulatora
2.przekaznik rozrusznika
3.słaba masa lub połączenie(bateria, przekaźnik, rozrusznik)
..tego już nie wiem co robiłeś wcześniej - opis masz
Ps.Nie rozkminiaj więcej tylko wyciągaj ten rozrusznik i będziesz miał po problemie -... zaczynasz od lewej strony ==> odłącz wcześniej akumulator ! ==> potem upuść płynu chłodzącego ==> następnie zbiorniczek płynu ==> termostat ==> na końcu głęboko w środku jest rozrusznik - dasz radę [emoji2]. Składasz w odwrotnej kolejności , przewód przykręcasz na samym początku do rozrusznika i tyle hehe.
...uff hehe...działaj ! [emoji2]
Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka