to ja powiem z przykładu RN22
owiewki całosć zmieniam na tor bez crash padów sillnika, zostawiam tylko tylne sety, wiadome podróby R&G wszystkich dekli, a mimo to drugie dekle w walizce i osłony

, crash tylko przez ramę tak jak idzie śruba od wahacza... robi robotę
wydech ori wszędzie bo jest w chuj tańszy od moich MGP i przy glebie mniej serce zaboli....
sety sportowe biegi obrócone to podstawa, drugi zestaw setów w walizce,
twarde tarcze BRAKING i miękkie klocki SBS HS, wole klocki częściej zmieniać i nie niszczyć tarczy, z dwa zestawy w walizce
serwis lag co rok, AS powie żem pojebany bo cza co dwie sesje

, ale mam zawsze z sobą narzędzie olej i uszczelniacze w walizce
clip on to podstawa plus dwa zestawy w walizce
krótki rollgaz muszę pisać że drugi w walizce ??
mam też drugie aku w walizce, zębatki przód i tył, klamki w chuj trytytek i taśmy naprawczej

.....
dobrze mieć drugi zestaw kół co by nie latać jak pojeb na zmiane deszcz sliki, opon mam zawsze od chuja bo się przydadzą.....
kompresor z małym zbiorniczkiem taki 6L Stanley,
i podstawa to
LODÓWKA TAKA JEBANA

raz z Grzesiem to my piwa nie musieli kupować i wódki, bo każdy przyłaził po prośbie czy może se schłodzić, z informacją że możemy się poczęstować.... a potem był alkomat na torze

.....