malikowy
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
    
Łomianki k. Wawy
RN12
Liczba postów: 3,089
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
12
|
RE: witam kolegów i koleżanki
no to jeżeli chodzi o awaryjność to wszystko zależy na jaki egzemplarz trafisz, każdy może brać olej jak był źle traktowany.
W rn09 padają alternatory i nie słyszałem o czymś poważniejszym no może skrzynia ale to też jak źle traktowana to ma prawo. W rn12 słyszałem przeważnie o skrzyni i wypadającej 2ce, była też akcja z TPS ale nie wiem o co tam chodziło konkretnie i czym to się objawiało, w moim egzemplarzu z 2004 roku przez 9tys. km zepsuł się termostat ale tego nie naprawiałem bo nie przeszkadzało w jeździe, prócz tego wymieniłem 2 razy olej (raz z filtrem), 2 razy płyn chłodniczy raz przy naprawie rurki od chłodnicy bo sparciała i zaczęła puszczać bokiem to mechanik już zrobił komplet, a raz tak sobie jak już miałem dostęp i zapas płynu to sam zmieniłem na taki który znam i w razie czego nie musiałem mieszać dwóch różnych, oponę tylną, napęd i płyn hamulcowy przód/tył w sumie to byłoby tyle. Także raczej bezawaryjne użytkowanie bez żadnych przygód. No i zanim zacząłem nim jeździć na poważnie to sprawdziłem samemu czy żadna śrubka się przypadkiem nie poluzowała po pierwszych kilometrach i w sumie dobrze bo set prawy latał za luźno
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track Exhaust
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
|
|
2012-07-29, 10:03 PM |
|