kawasakizx9r
Użytkownik
  
Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
1
|
RE: RN22 moja i odblokowana ECU-torpeda
Czesc drobne wyjansinie, zupelnie nie o max.pik mocy (wieksza mniejsza ) chodzi  i do tego jest blednie interpretowany. Juz wyjasniam na przykladzie, moga byc dwie identyczne R1 Rn22 z takim samamy pikiem mocy max. przy takich samamych obrotach a jedna R1-dynka jest bardzo dynamiczna a druga zupelnie  . Jak to mozliwe ano tak jest ze wieksza czesc uytecznego momentu obrotowego w jednej z nich zostala zmodyfikowana do restrykcji zwiazanych z normami emisji spalin( to one sa glownym elementem ktory nakalda restrykcje na uklady wtrsykowe). Czyli raczej szukaj wiekszego moemntu obrotowego oraz mocy w calym zakresie. Bardzo wazny jest element dosterowaniadynamicznego mieszanki (ile cykli pracy silnika zajmuje skorygowanie miesznki do zadanej optymalnej Lambdy). W rn19 oraz rn12 raczej kulawo to dziala, kazdy sie moze przkonac ze sa one dosyc 'mulowate' na wyzszych biegach i przy niskich obrotach. Zupelnie inaczej jest w Rn22 tu silnik daje poteznego 'kopa' ale kosztem nie tak fantastycznej gory a odpowiedzialne sa cykle kolejnych zaplonow i duzo lepszy komputer kotry tym steruje.
To dlatego Maridera R1 teraz tak zapitala i moja zreszta tez w porownaiu do dlawikow (praktycznie wszystkich w Polsce): Jestem oredownikiem tego zeby kazdy poczul na wlasnej skorze nowe wydanie R1 rn22 i mowie to bez zartu- ten sprzet nie jezdzi teraz on lata  .
|
|
2012-08-24, 03:27 PM |
|