Fajnie ze sie tez ktos zabral za podkrecenie nastepnej RN22. Masz R1 w wersji EU czy USA? Na allegro oglasza sie 2 gosci grzebiacych w ECU (z tym ze moj komp modyfikowal specjalista z wyksztalcenia i z pasji, a cicho siedzi na forumie cos tam napisze i sie nawet nie pochwali z czego ma doktorat

).
Opis co dokladnie w K&K zrobili, na czym polegalo to ich "strojenie" i wykres z hamowni poprosze. Ja za kalibracje i 2 przebiegi place 150zl wiec koszt niewielki a nie lubie sie chwalic ze mam 200KM jak nie mam - i nikt tyle nie ma

. Jak pokazesz Nam krzywe mocy/momentu i AFR wtedy bedzie wszystko wiadomo i uwierze ze masz petarde jak zobacze rezultaty.
Bylem dzis w Bielsku Podlaskim na
http://www.nowodwor.pl.tl/Wydarzenie-Roku.htm pokibicowac kumplom ktorzy tam szaleja w czolowce (tez u Grandysow) a przy okazji nawet wzialem ze soba swoje zmodyfikowane ECU zeby sobolowi do Jego RN22 wszczepic na chwile do przetestowania ale tez przyjechal autem. Ale jeszcze tam wroce na R1 moze wtedy bedzie mial okazje sprawdzic co znaczy pierdolniecie i dobry tuning a nie jakies tam wydeszki
Zasmiece Ci troche - tu sa kumpla foty z Pucharu ->
http://tinyurl.com/8kldn6u (niestety musielismy spadac przed 17ta zanim sie wlasciwe wyscigi z podzialem na klasy zaczely :/)
Pzdr