Czesc, koledzy po pierwsze chcialem pogratulowac ze kolejny nasz brat od r1 rn22 !!!!! wkoncu postanowil byc meski

i sciagna restrykcie zalozone przez yamahe!!!!. Nie ma znaczenia kto to robi, byle zeby ta bzdure usunac z ECU i zeby wszystko dzialalo.
Takze mamy na forum 3 odblkowane R1 !!!!!!!:
Moja
Maridera 160KM/ zmierzona na std. mapie paliwa
Twoja
Takze gratuluje pelnej rn22 i prosze o podzielenie sie ze wszystkimi dalszymi wrazeniami.
Teraz najawazniejsze dlaczego wgrywa sie mape generlana na paliwo i dlaczego. Opisales bardzo nierzeczowo powyzej ze gdzies dzwoniles na Allegro i ktos tobie powiedzial ze wgrywa mape tylko na A itd Jesli ta osoba bylem ja to wyraznie tobie powiedzialem ze ja konwertuje komputer YEC-a a do standardowego ECU i nie zabawiam sie bzdurna mapa paliwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Dlaczego bo najawzniejsze sa przpsutnice w RN22 a nie 3.5-5KM w piku mocy dla lepszej mapy paliwa(mozan zawsze ja dograc osobno). Jak widzisz rn22 jest bardzo ociezala na wszelkie podnossznienie mocy i nie ma sensu za 3KM zeby ktos palacil o 1000zl wiecej. Dlatego sie wgrywa najelpsza mape generlana pod wydech. Teraz uscislimy kilka innych rzeczy.
Koszt u mnie odblkowania komputera do rn22 (przgrania calego yeca ok 3.5godziny) to jest 780zl.
Mapa paliwa jest wgrywana dodatkowo pod wydech i nie ma zwizku ze sciaganiem restrykcji na komputerze.
Po pierwsze w wersji EU zawsze wylatuje imobilaser i go nie masz u siebie na 100% ale jest to wogole nieistotne moim zdaniem (oczywiscie dioda miga i wszystko wyglada ze jest)
Mariderowi zrobilem jego komputer ma zmierzone na hamowni 160KM z szybka przpsutnica i koncowkami akrapa( ma przgrany caly komputer YECA tego nie zrobisz w europie tylko ja to robie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( jego wraznei u niego w watku)
Kilka informacji:
Co do usuwania restrykcji w RN22 od roku 2009/11 musze kilka rzeczy tutaj uscislic.
1. Tak jak napisalem nie masz imobilazera u siebie w rn22-zapewniam Ciebie( pytanie kto to potrzbuje w tych czasach to inna kwestia, w USA fabrycznie brak imo.)
2. Sciagniecie restrykji w RN22 jest podzielone na 3 etapy w/d waznosci:
Etap. I) najwazniejszy to sciagniecie restrykcji na przpustnicy i dzieli sie to tak:
-wersja USA( odblkowanie przpustnicy powyzej 10kRPM oraz najwazniejsze !!!!!!!!!!!!!!!!! czas otwierania przpustnicy!!!!!!!!!!!!!!!)
-wersja EU (czas otwierania przpsutnicy)
Wfekt: Kolosoalan roznica w dynamice motocykla( r1 nie jezdzi ona teraz lata ), najlepiej porowanc to tak: ze po odblkowaniu restrykcji na przpustnicy nasz nowy tryb A w porowaniu do starego A to podobbna roznica w osoagach jak miedzy starym B i A(juz bardziej chyba nie da sie tego opisac slowami).
Teraz tak miedzy trybami A i B w wersji EU nie ma zadnej roznicy w mocy do ok 10000RPM takze jak widzicie nie chodzi zupelnie o moc a o dynamike ukaldu wtryskowego. Jest jednak pewne odstepstow od reguly dla wersji USA.
Tak jak wspominalem, w wersji USA podnosimy moc od 4-8KM(dlatego ze odblkowujemy 80% przpustnicy powyzej 10KRPM, W wersja EU-moc maksymalna podobna. Niema to zwiazku z mapa paliwa- to jest baza dla kazdej R1 rn22 i od tego zaczynamy najpierw.
Takze jezszcze raz sciagniecie restrykcji na przpsutnicy poza paroma koniami w wersi USA i parktycznie ta sama moca w EU zmienia nam charakterystyke silnika na mega mocniejsza mozna powiedziec ze zminia nam R1 w SUPERBIKA!!!!!!!! Rn22 narescie staje sie dynamiczna i nie zamula do tego nie ma efketu rozlanczania wtryskow na A( bardzo zle sie jezdzilo po zakretach)
II) Etap: wgranie mapy generlanej paliwa tak jak napisalem pik mocy od 1-5KM dla wydechow kocowek Akrap-zalezny od silnika.
III) Etap: Dosterowanie mapy paliwa caly dzien na hamowni 1-2KM na koncowkach Akrapa.!!!!!!!!!!!!!
To teraz chyba widzisz dlaczego lepiej wyslac komputer do przegrania i nie generowac kosztow
Odrazu dodam ze koledzy od Rn22 macie mozliwosc przetestowania za darmo odblkowanego KOMPA Maridera (z tego co rozumiem z poprzednich postow) i pasuje do kazdej R1 rn22 EU. Podjezdzacie zakaldacie i co bede dalej mowil..... micha sie cieszy
A u mnie w wersji USA tak samo podlatujecie wsadzacie i macie mozliwosc przetestowania. Oczywiscie problemem jest dojazd ale no coz skor mozna kupic glupie koncowki akrapa za 4tys zl kotre nic nie daja to co tam 100zl na paliwo
