Czujnik stukow?

Niczego takiego w R1 nie ma ani nie slyszalem zeby cos takiego bylo w zadnym innym motocyklu

Jesli chodzi o hamownie w Wawie i okolicach to miejscowi pewnie Ci podpowiedza gdzie warto sie tam wybrac i ile kosztuje pomiar. Cen w Warszawie nie znam ale mozesz zapytac np tutaj:
http://www.polandposition.pl/index.php5?d=kontakt .
Exup na miasto warto miec bo masz wtedy lepszy dol ale jak chcesz mozesz wywalic inwestujac w y-pipe lub otworzyc na maxa i tak zostawic. W RN22 tez jest EXUP ale tylko w skastrowanej wersji japonskiej.
A skoro mowa o pomiarach to wlasnie poskanowalem swoje nowe porownania dla RN22 czyli to co powinno interesowac tych ktorzy nie chca ruszac fabrycznego ECU tylko inwestowac w tlumiki (bo inny dzwiek np):
1. 3/4 Akrapovica (czyli tytanowy decat oraz tlumiki Akrapa w carbonie, filtr powietrza K&N i wywalony AIS).
2. To samo co pkt.1 plus dorzucony Power Commander PCV i modul Autotune AT-200 ktory na biezaco modyfikuje i dostraja mape - nie potrzebna jest wtedy zadna hamownia zeby ustawiac mape pod konkretny motocykl i dodatki. Uwaga: PCV modyfikuje tylko mape paliwa i nic wiecej.
3. Decat (lub po angielsku y-pipe) tytanowy Akrapovica (koszt ok 1800zl) vs stalowa y-pipe MJS ktora mialem wczesniej w czarnym satynowym pokryciu ( koszt ok $220 i przesylka do Polski). Jak widac placi sie dodatkowe 1000zl za material a wyniki niemal sa identyczne, tyle ze jeszcze mniej Akrap w dupe grzeje
Jutro powinienem dostac od Marcina moje dopieszczone ECU wiec jak pogoda pozwoli w piatek skocze znowu na hamownie i zobacze jaka bedzie roznica

.
Pzdr