Nie da sie wgrac mapy paliwa adhoc i stwierdzic ze jest to optimum dla tego silnika. Pytanie tylko czy 3KM mocy roznicy i olbrzymi koszta pracy na hamowni sa dla ciebie warte tego wysilku.
Jeszcze raz dla przjrzystosci tematu:
Obdlokowanie Kompa polega na przgraniu calego sportowego YEC-a w twojego std. kompa
1. Odblkowanie ECU polega na zmianie czasow zaplonu, otwarci gornych wtryskow, % otwarcia przpsutnic(TPS) sekwencji wtrysskow ich zalanczania itd itd. Effekt jest taki ze masz duzo silniejsza R1 na rekacje gazu ale za razem bardzo mila w kontrolowaniu (nie ma szarpania na A tak jak to jest teraz w wolnych zakretach)
(najprosciej rzec ujmujac ECU moze teraz duzo szybciej dosterowac optymalan mieszanke dla zadanego obciazenia silnika

. Wczesniej mial limity zwiazane z norma emissi spalin i tyle w tym temacie. Nie mogl otwierac szybciej przustnicy niz nakzuje mu to wewnetrzny kod ktoreg sie nie da obejsc zewnetrznym urzadzeniem, chocby takim prostym Bazzem czy PCV)
2. Mapa paliwa to juz tunning mozna powiedziec i dorzucany tylko jako dodatek ale zrobione jest to tak ze jestes bardzo blisko optimum.
Dodam odrazu ze RN19 tez maja takie blokady wiec Panowie nie cieszyc sie tylko ze rn22 sa zblkowane

. odrazu dodamm nie robie RN19