To i ja coś podpowiem.
Na początku odkręcasz oba korki, ten przy chłodnicy i ten od zbiorniczka.
Podczas odkręcania tego na chłodnicy możesz usłyszeć syczenie. To normalne, bo schodzi ciśnienie z układu.
Następnie od spodu pompy wody masz taką śrubę, to ją wykręcasz aby spuścić cały płyn, a nie wężyk.
Popsikaj WD40 i powinna puścić. Pompa jest na lewo od filtra oleju(patrząc od przodu na moto).
Spuszczasz cały płyn. Następnie odkręcasz górną śrubę trzymającą zbiorniczek wyrównawczy i przekręcasz go tak aby wylać resztę płynu.(rusz zgodny z ruchem wskazówek zegara)
Następnie montujesz go na miejscu.
Potem przepłukujesz cały układ wodą, jak już pisaliście lejąc do chłodnicy.
Kolejnym etapem jest wkręcenie śruby w pompę i zalanie nowym płynem.
Najpierw do chłodnicy. Lejesz na full. Pamiętaj aby lać go powoli, aby było jak najmniej napowietrzonego płynu.
Następnie stawiasz moto do pionu i delikatnie bujasz na boki i odstawiasz na boczną stopkę.
Zakręcasz korek na chłodnicę i zalewasz na full do zbiorniczka wyrównawczego i go zamykasz.
Odpalasz moto na 2-3 minuty. Dodajesz w tym czasie 3-4 razy gazu na max 4-5tyś obrotów.
Czekasz aż silnik ostygnie i ponownie odkręcasz korek z chłodnicy i lukasz jaki jest poziom. Ew. dolewasz.
Pamiętaj, że jak już odpalisz moto i zgasisz i nawet odczekasz te 20min to pomału odkręcaj korek, bo w układzie będzie ciśnienie, które będzie chciało wywalić korek. A tu niedaleka droga do poparzenia.
Potem nagrzewasz silnik, aż do załączenia wiatraka i jak nie ma wycieków montujesz plastiki.
W/W instrukcja oparta jest na książce Haynesa