odbicie i dobicie tylnego amora
Autor Wiadomość
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN65 i RN01

Liczba postów: 10,687
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#4
RE: odbicie i dobicie tylnego amora
Cieniu ja zawsze jeżdżę na seryjnym ustawieniu, bo mam posturę Japończyka, tzn. 170cm i 65kg, więc jak powinno być to nie wiem. Ale ogólnie ustawia się je(dobicie i odbicie) w taki sam sposób tzn. Najpierw kręcisz zgodnie z ruchem wskazówek zegara do oporu(warto liczyć kliknięcia). Potem zaczynasz odkręcać do zadowalających parametrów. Liczba kliknięć to max. 20.
górna śruba jest od regulacji dobicia, dolna odbicia.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999


Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-08-15, 01:29 PM przez Koczis.)
2011-08-15, 01:27 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
odbicie i dobicie tylnego amora - przez Cieniu - 2011-08-15, 01:02 PM
RE: odbicie i dobicie tylnego amora - przez Koczis - 2011-08-15, 01:16 PM
RE: odbicie i dobicie tylnego amora - przez Cieniu - 2011-08-15, 01:19 PM
RE: odbicie i dobicie tylnego amora - przez Koczis - 2011-08-15, 01:27 PM
RE: odbicie i dobicie tylnego amora - przez Cieniu - 2011-08-15, 01:44 PM
RE: odbicie i dobicie tylnego amora - przez Koczis - 2011-08-15, 01:52 PM
RE: odbicie i dobicie tylnego amora - przez Cieniu - 2011-08-15, 09:11 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->