Czy im droższe paliwo i czym większa liczba oktanów, tym lepiej?
Autor Wiadomość
Misiek Offline
Moto-Team-Słupsk
***

Słupsk
RN22

Liczba postów: 115
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 0
#25
RE: Czy im droższe paliwo i czym większa liczba oktanów, tym lepiej?
Wosiu ma racje, Ecu jest ustawione na ok. 95 oktanów i choćbyś sie zesrał to w seryjnym silniku wiekszej mocy nie uzyskasz bez zmiany mapy, mozliwe ze silnik bedzie troszke równiej pracował na wiekszej ilosci oktanów lub mieszanek. Co do samego paliwa to zrozumcie jedno, ze czy lejesz na Orlenie, Shellu czy BP to w Polsce w 90% kilku procentach paliwo jest lane z Rafinerii Gdanskiej albo Petrochemii Płockiej no i troche z Trzebini wiec masz tak na prawde 2 odbiorców na caly kraj co za tym idzie czy lejesz na Auchanie czy Orlenie to jeden chuj. Co innego są same dodatki typu Ultimate, V-power itp. ktore sa dodawne bezposrednio na stacjach. Faktem jest, że stacje benzynowe dodawają róznych tanich rozpuszczalników do paliwa powodujac ich słabsza jakosć. Nie ma mozliwosci wlania wody do zbiornika z paliwem bo zwyczajnie sie nie mieszaja wiec woda zostaje na dnie. Chrzszczone paliwo to paliwo z rozpuszczalnikami , a nie z wodą. Mamy 2 cysterny paliwowe w firmie i kierowcy czesto opowiadają jak jest naprawde. Nie tankowac również jak jest dostawa paliwa bo miesza sie z syfem na dole, a nie wszystkie zbiorniki na stacjach sa nowe wiec na dnie zawsze cos sie zbiera.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-20, 04:29 PM przez Misiek.)
2013-05-20, 03:07 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: Czy im droższe paliwo i czym większa liczba oktanów, tym lepiej? - przez Misiek - 2013-05-20, 03:07 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->