Przytarty rozrząd przyczyną zatarcia ?
Autor Wiadomość
Blue Offline
Konkretny
****

Bydgoszcz
ZX10R 2010

Liczba postów: 951
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 2
#12
RE: Przytarty rozrząd przyczyną zatarcia ?
Chodziło mu o to, że skoro był przytarty, i ciężko chodził to mogły się pojawiać opiłki przez to właśnie. To nie są silniki samochodowe, które pracują przy 3-4 tys obr. Tutaj powinno być wszystko spasowane dużo dokładniej, więc wg mnie, mogło to mieć jakiś wpływ. A co do wymiany panewek w moto, z doświadczenia i zasłyszanych opinii, u siebie od razu szukał bym nowego silnika. Kiedyś w sv650 wymieniałem i padły po niecałych 100km ..., ze znajomym mechanikiem rozmawiałem, mówił że miał przypadki, gdzie jak już ruszył dół silnika, to panewki potrafił co sezon wymieniać, 3 razy, aż zmienił cały silnik. Nawet przełożenie oryginalnych używanych z innego silnika, niesie z sobą ryzyko, bo wszystko jest inaczej dotarte, każda para panewek z wałem a nawet silnikiem, jest starannie dobierana przez Japończyków w procesie produkcyjnym, eby były jak najlepiej spasowane.
2014-06-04, 09:15 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
Przytarty rozrząd przyczyną zatarcia ? - przez marekk94 - 2014-06-03, 01:22 PM
RE: Przytarty rozrząd przyczyną zatarcia ? - przez BaCa - 2014-06-04, 07:31 AM
RE: Przytarty rozrząd przyczyną zatarcia ? - przez Blue - 2014-06-04, 09:15 AM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->