Projekt RN22
Autor Wiadomość
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,089
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#61
RE: Projekt RN22
felgi bajkaaa ale Wallrav'a dodatki całkowicie nie pasują moim zdaniem
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-07-11, 09:55 PM
Szukaj
PiotrXYZ Offline
OFF ROAD
****

okolice Warszawy


Liczba postów: 527
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 0
#62
RE: Projekt RN22
2012-08-04, 02:56 PM
Szukaj
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#63
RE: Projekt RN22
Nom wrzucilem, moze sie komus spodoba tak jak mi i ja sobie kupi Red_icon_smile Ja sezon i tak skonczylem chyba ze pod koniec wrzesnia bede dal rade kolano zgiac na tyle zeby stope na podnozku postawic, to sobie jeszcze troche posmigam zanim pogoda sie schrzani. Jak sie R1 nie sprzeda, to tez plakal nie bede - w przyszlym roku Hiszpania i Portugalia czeka - pytanie tylko czy na R1 czy na czyms innym.. Red_icon_wink
2012-08-04, 04:09 PM
Szukaj
Suchy Offline
®1
****

Wawa
R1 rn09

Liczba postów: 931
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 5
#64
RE: Projekt RN22
[Obrazek: 564_Honda_Goldwing_Trike_003c_564_423.jpg]


Red_icon_cheesygrin
LwG!
2012-08-04, 05:08 PM
Szukaj
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#65
RE: Projekt RN22
Hehe, a w zyciu! Predzej padnie na XT660 x czy z lub cos w tym stylu, na czym bedzie mozna smialo z asfaltu zjechac i zebow przy tym nie wybic Red_icon_wink

Kumpel mnie namawia juz od jakiegos czasu po tym jak sie z Hayki przesiadl na Trampka ktorym niebawem leci tu: http://wagadugu2012.pl/
2012-08-04, 06:03 PM
Szukaj
szymek Offline
Szymek
*****

CTR
Banan

Liczba postów: 1,734
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 9
#66
RE: Projekt RN22
2012-08-07, 09:01 PM
Szukaj
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN65 i RN01

Liczba postów: 10,687
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#67
RE: Projekt RN22
Tak mi się wydawało, że to Maridera, bo nie czytałem opisu Red_icon_smile
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999


Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2012-08-07, 09:16 PM
Strona WWW Szukaj
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#68
RE: Projekt RN22
O prosze, Punge sprzedaje moje 2ex cacko a mowil ze zostawi ja sobie na zawsze jak Mu ja zawiozlem ;P. Jesli ktos szuka wypieszczonej az do przesady rn09 w bardzo rzadkim malowaniu, to moge ja naprawde polecic bo takiego moto to ze swieca w Polsce szukac a i za oceanem bedzie problem Red_icon_smile

W sumie jakbym mial wolna 15 to sam bym ja odkupil tak swietnie mi sie ta r1 jezdzilo heh. Mam nadzieje ze trafi w dobre rece i kolejny wlasciciel tez z niej bedzie rownie zadowolony.
2012-08-07, 09:36 PM
Szukaj
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#69
Thumbs Up  RE: Projekt RN22
Ufff, pracowity dzien dzis mialem, o 9 rehabilitacja do poludnia a pozniej zabawy przy R1 Red_icon_cool

1. Zmodyfikowalem sprzeglo na sprezynach Barnett / Heavy Duty + Graves Clutch Kit (ciezko bylo dekiel zalozyc z powrotem i zgrac z wodzikiem sprzegla ale po 2h walki Icon_wall jakos sie udalo i teraz jest cycus a klameczka wyregulowana jak nalezy).

2. Przyszla tez juz paczka od Marcina z moim "nowym" podkreconym ECU na sportowych mapach YEC'a (polecam zabieg takze dla posiadaczy RN19 -> http://tinyurl.com/cbmpwv4 - opcja tania i mozliwosci ustawien duzo wieksze niz daje Power Commander czy Bazzaz, plus odpowiednio wiekszy przyrost mocy oczywiscie). Komputerek wlasnie do moto zamontowalem wiec wrazenia sa na swiezo - Yamaszka uruchamia sie od razu na mode A (czyt. pelen gwizdek), pracuje OK i zywiolowo sie wkreca.

Testy jak R1 teraz jezdzi beda w nastepnym tygodniu (przy okazji podjade na hamownie zobaczyc jaka jest roznica na wykresach w porownaniu do PCV&AT i zysk na mocy/momencie ). Na razie jeszcze kolano pocwicze Icon_cross ale jesli jutro bedzie sloneczna pogoda, to wyciagne potwora i porobie foty w nieco nowej odslonie Icon_rock
2012-08-22, 06:14 PM
Szukaj
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#70
RE: Projekt RN22
O zesz w morde jeza, na swiezo po lataniu R1 jestem wiec jak ochlone, to opisze wrazenia wieczorem. No nie moglem sie powstrzymac, takie slonce dzisiaj...
2012-08-23, 01:11 PM
Szukaj
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#71
RE: Projekt RN22
Oki, to czas na opis.

Zrobilem dzis podkrecona R1ka 62,5km testujac na miescie i poza nowy amor Ohlinsa i zmodyfikowane wczoraj sprzeglo oraz stare "nowe" ECU po tuningu - i JESTEM W MEGA SZOKU jak duzo moze dac zmodyfikowana mapa i pozdejmowane fabryczne blokady. O wiele lepiej R1 teraz reaguje na otwarcie przepustnicy i manetke niz przy Power Commander PC V i Autotune AT-200 ktore mialem zamontowane w moto wczesniej.

Mode A odpala sie juz po przekrecenia kluczyka (obroty schodza z 2000 na 1200 w miare nagrzewania sie sprzeta), po kliknieciu w przelacznik przeskakuje na tryb B a dopiero pozniej na STD. Jazda RN22 dopiero teraz zrobila sie ciekawa (normalnie morda sie cieszy jak u dzieciaka ktoremu lizaka dali hehe ), kierownice z rak wyrywa przy mocniejszym odkreceniu nawet na 3cim biegu - o ile wczesniej byla ociezala i zbierala sie do tego jak rower teraz sama z siebie podskakuje i sie wyrywa z gazu wiec trzeba uwazac na ruchy reka. Wentylatory zalaczaja sie teraz juz przy 96C (fajna sprawa na miasto a moto az tak bardzo sie nie nagrzewa jak wczesniej), przyspieszenie jak rakieta - jechalem dzis "tylko" 230 (dokladne 230 zgodnie z GPS a nie to co przewaznie pokazuje ludkom predkosciomierz ze sporym zawyzaniem w gore Red_icon_yes). Co jeszcze? Delikatnie zmniejszone jest hamowanie silnikiem a takze zupelny brak pierdzenia i strzalow w tlumik nawet przy redukcji z wysokich obrotow. Pozniej na druga runde wyjalem dB-killery z tlumikow i byla powtorka z rozrywki po nieco kretej drodze za miastem, teraz ten motocykl chodzi po prostu pieknie a zap*****la przy tym jak wsciekly! Tego mi w nim brakowalo Red_icon_burn

Cholera warto bylo, troche szkoda bo moglem zrobic to wczesniej ale chcialo mi sie bawic w montaz Power Commander 'a i kombinacje z mapami bez sensu (koszta tez duzo wieksze niz zdjecie blokad z kompa i wtryskow). Jesli ktos ma RN22 i chce ten motocykl przywrocic do zycia to jak najbardziej polecam wydac te kilkaset zl na modyfikacje ECU. Niedowiary jak Yamaha fabrycznie stepila taki motocykl, teraz to on ma pierdolniecie z gazu takie ze az sie nie chce w domu siedziec majac takie cacko w garazu gotowe do jazdy...

Prawie lusterka zgubilem podczas jazdy sruby zaczely sie odkrecac- zapomnialem wczoraj dokrecic jak montowalem nowe wloty powietrza, dobrze ze dojechalem do garazu w calosci i zrobilem juz z tym porzadek jak nalezy.

W zalaczniku nowa foty w starym ubranku z nowa wydumka (lampe zmienilem na przeprojektowana z 2011 roku zeby zadnych dziurek juz Slonce nie wypalalo we wlotach powietrza jak to ma ma miejsce w modelach AD 2009 i 2010 ). Lepiej bedzie wygladalo jak w koncu wrzuce HIDy i owiewki z AD 2010 ktore na razie zdjalem do zdjec Red_icon_smile

A w nastepnym tygodniu odwiedze hamownie dla porownania, to wrzuce nowe wykresy w odpowiednie miejsce Red_icon_wink


Załączone pliki Miniatury
           
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-23, 06:57 PM przez marider.)
2012-08-23, 06:55 PM
Szukaj
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#72
RE: Projekt RN22
No coz zostalem wywolany do Tablicy jako stworca twojego potwora Red_icon_wink Marider Red_icon_wink.

Czesc koledzy to co Marider teraz bedzie doznawal w swojej r1 rn22 EU ja juz mam od paru miesiecy w swojej Rn22 USA Red_icon_smile. Ciezko go bylo przkonac zeby wkoncu mi wyslal ten cholerny komputer do przegrania no ale wkoncu zmeznial Red_icon_wink.

Nie bac sie tego oddlawiania w Polsce chyba 21 sprzetow razem z maridera r1 dynka zostalo w tym momencie uwolnionych od restrykcji. Efekt jest ciezki do opisania na nowo poznajemy R1 !!!!!!.

Nie wiem czy sie kolega Marider zgodzi ze mna ale R1 w tym momencie wymiata a jeszcze rok temu chcialem ja sprzedac i kupic s1000rr[/align].
2012-08-23, 07:36 PM
Szukaj
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#73
RE: Projekt RN22
(2012-08-23, 07:36 PM)kawasakizx9r napisał(a): Nie wiem czy sie kolega marider zgodzi ze mna ale R1 w tym momencie wymiata a jeszcze rok temu chcialem ja sprzedac i kupic s1000rr.

Mialem podobnie i tez chcialem sie pozbyc R1 z powodu tego wlasnie mula o ktorym piszesz i generalnie sporej masy ale teraz po tej ostatniej modyfikacji totalnie zmienilem zdanie. Wczoraj bylem na hamowni zobaczyc ile dalo zmodyfikowanie komputera, przegonilem R1ke 2 razy na przeprogramowanym mode A. Otoz jesli chodzi o wartosci maxymalne mocy i momentu to roznica jest minimalna ( 1,6 KM i 0,8Nm czyli cale NIC ) a wykresy - ktore wrzuce niebawem w odpowiednie miejsce i dzial - w stosunku do poprzedniego pomiaru wlasciwie sie nakladaja ale z jedna WIELKA roznica - teraz motocykl ma takie pierdolniecie z gazu dzieki odblokowaniu przepustnic i wtryskow ze az z siedzenia sciaga przy mocniejszym ruchu reka. Zupelnie inna jazda, brak nerwowosci w oddawaniu mocy, po prostu jakby ktos mu wsadzil drugi silnik wspomagajacy albo uturbil, zbiera sie fantastycznie. Cieszy mnie teraz zero opoznienia w reakcji gaz-kolo co mialo miejsce przy oryginalnym ECU wczesniej, podejrzewam ze chodzilo o przeliczenie stopnia otwarcia przepustnicy i przeniesienie mocy na tylne kolo poprzez szereg nalozonych restrykcji. Komputer teraz jest odblokowany i szybciej przetwarza informacje z ruchu nadgarstka. Co prawda jade na mapie paliwowej 91+ octane i tu trzeba troche ja dostroic do norm europejskich ale to da sie zrobic przez dodatkowe dogranie odpowiednio dosterowanej mapy paliwa i wygladzic nieco wartosci ale to juz z panem dr to ogarniemy Red_icon_cool. Dzieki testom na hamowni wiadomo w ktorym kierunku teraz isc a najwazniejsze jest juz zrobione. Jedynym slowe jestem bardzo zadowolony i dla mnie to chyba najlepsza modyfikacja jaka zrobilem w mojej RN22 niz strata kasy na PC V i Autotune i zabawy po omacku z wycisnieciem slabo przekazywanych przyspieszen. Bez dwoch zdan.

W zalaczniku foty z wczorajszej malej sesji, tak zeby bylo czym oko pocieszyc Red_icon_wink


Załączone pliki Miniatury
                   
2012-08-31, 10:37 PM
Szukaj
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN65 i RN01

Liczba postów: 10,687
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#74
RE: Projekt RN22
Foty fajne, ale jakoś mi te białe wloty nie pasują. Zrobiła się taka lekka choinka, ale co się komu podoba.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999


Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2012-08-31, 11:03 PM
Strona WWW Szukaj
godlefas Offline
MaR1usZ
****

łuuu tu tu tut tuuuu
ODWYK

Liczba postów: 997
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 2
#75
RE: Projekt RN22
(2012-08-31, 11:03 PM)Koczis napisał(a): Foty fajne, ale jakoś mi te białe wloty nie pasują. Zrobiła się taka lekka choinka, ale co się komu podoba.

zgadzam się w 100% dla mnie taki wieś tuning... ale to moje zdanie...
___________________________________________________________


—√\~—√\~ - YAMAHA - √\~—√\~
2012-08-31, 11:57 PM
Strona WWW Szukaj
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,089
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#76
RE: Projekt RN22
no way.. białe wloty?! jak dla mnie tylko czarne, a żeby te białe ładniej wyglądały można takie czarne nakładki na soczewki kupić i wtedy pół/pół Red_icon_wink
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-09-01, 12:00 AM
Szukaj
PiotrXYZ Offline
OFF ROAD
****

okolice Warszawy


Liczba postów: 527
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 0
#77
RE: Projekt RN22
Zgadzam sie z Koczisem trochę chaos zapanował na R1 niepodobają mi sie również te białe wloty czerwone paski na kołach ale mimo to twoja RN22 jest zajebista i zdjęcie nr.3 pozwolę ustawić sobie jako tapetę na pulpicie Red_icon_wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-09-01, 12:02 AM przez PiotrXYZ.)
2012-09-01, 12:01 AM
Szukaj
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#78
RE: Projekt RN22
Thx za uwagi, biale wloty zrobilem (zwyklym sprayem za 10zeta hehe) pod boczne owiewki z 2010 zeby sie troche odrozniala od reszty ale spokojna glowa, mam drugie wloty w oryginale wiec zawsze moge je zamontowac z powrotem. Nakladki przyciemniane na szkla sa lipne, z doswiadczenia - mialem takie covery w rn09 i rn19, wieczorem trzeba je odrywac z rzepow bo inaczej g... widac..

Na razie chce polatac tak na tych bialych wlotach (kolanko juz sie zgina ze dam rade jezdzic - hurraaa!!) i zobaczyc czy to rozjasni i rozproszy choc troche swiatlo z soczewek bo jesli nie, to ze wzgledu na marne swiatla R1 zwlaszcza w nocy za miastem bede montowal HID'y (4300 ub 6000K, jeszcze sie zastanawiam nad barwa).

Natomiast czarne fele bardziej mi pasuja z tymi rantami niz szare oryginalne ktore byly wczesniej (sprzedalem i kupilem drugie - wlasnie te ktore sa teraz). Opony tez zmienilem na bardziej turystyczne Q2 ze sportowych D209GP.

Nastepna sesja w odslonie 2010 juz niebawem...
2012-09-01, 12:15 AM
Szukaj
Suchy Offline
®1
****

Wawa
R1 rn09

Liczba postów: 931
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 5
#79
RE: Projekt RN22
marider, a ty ile masz na kole i na silniku? ile wykazuje?
LwG!
2012-09-01, 01:15 AM
Szukaj
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#80
RE: Projekt RN22
Pewnie wykazuje tyle co wszystkim r1 09/11 160KM na kole dla dogranej generlanej mapy paliwa Red_icon_smile czyli chyba nie jest zle. W tych modelach jest jeszcze pole do manewru na 4KM w gore z tym co on ma (seryjny silnik i jedynie kocowki zminione-mozna powiedziec z niczym Red_icon_wink ) ale to musi byc juz optymalizowane.

Ale nie o 4 czy jakies marne 5KM chodzi. Teraz po odblkowaniu komputera jego R1 nie jezdzi ona lata tak samo jak moja!!!!!! a wszystko dzieki odblkowanej przpustnicy. Roznica odzczuwalna w pierd...... miedzy normalna seryjna Rn22 a po modyfikacji ECU jest mniejwiecej taka sama jak miedzy trybem B i A !!!!!!!. Gdzie tryb B i A daje ta sama moc do 10000RPM Red_icon_wink. Takze chyba wyjasnilem wszystkim z czym maja do czynienia.

Teraz moja R1 lata tak ze morde mam uchcachan od uch do ucha i kazdy kto ma rn22 musi miec to odblkowane.

Odrazu napisze ze teraz r1 zachwouje sie jak superbike dotykasz gazu i jest kolo, tego modu nie polecam dla niedoswiadczonych kierowcow sprzet stal sie bardzo wymagajacy i zreszta to trzba przezyc na wlasnych 4-literach.

Teraz slowo do kolegi Maridera- czy na nowym modzie powinni latac niedoswiadzczeni ?
2012-09-01, 11:04 AM
Szukaj


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->